NIEUWE HUISSTIJL ZIET HET DAGLICHT



Afgelopen week heeft de Commissie Kuukse elfkroegetocht de nieuwe huisstijl van het gelijknamige evenement geïntroduceerd. “Na 25 edities werd het hoognodig tijd om een modernere look & feel aan te meten. Het evenement wordt elk jaar groter en ook steeds professioneler van opzet en daar past ook een nieuwe uitstraling bij”, aldus Erik van de Ven, geestelijk vader van de Kuukse elfkroegetocht en lid van de PR-commissie.
De restyle van de huisstijl zal op carnavalsdinsdag ook steeds meer zichtbaar zijn in de straten via banners en grote informatiedoeken voor de grote stroom aan bezoekers, plus een up-to-date website, www.elfkroegetocht.nl, waarop alle informatie over het actuele en verleden is terug te vinden, samen met heel veel sfeerfoto’s en filmpjes.

Ook zal de stempelkaart, dat tevens als toegangsbewijs fungeert, steeds centraler worden gesteld in de promotie van het evenement, vandaar dat deze ook prominent in beeld is op de posters en billboards die vanaf afgelopen vrijdag overal in het Cuijkse centrum te zien zullen zijn (zie afbeelding) in aanloop naar de carnavalsdinsdag.
“We richten ons steeds meer op het in de markt zetten van het merk “Kuukse elfkroegetocht”, dan op het verzinnen van een specifiek thema, dat we de voorgaande edities hebben gedaan. Door dit jaar te kiezen voor de slogan ‘De enige échte!’ willen we in meerdere opzichten aangeven dat het evenement de enige echte elfkroegetocht is. De Kuukse elfkroegetocht wordt steeds vaker gekopieerd”, aldus Van de Ven. “Bovendien is de stempelkaart ook het enige echte bewijs dat je er echt bij bent geweest, bij de enige echte Kuukse elfkroegetocht.”

“De plannen liggen er al om in de aankomende jaren steeds meer te investeren in de aankleding van het evenement zodat het een uniforme uitstraling krijgt, zoals een festival. De rek is er nog lang niet uit en er liggen ons inziens nog vele mogelijkheden om Cuijk nog prominenter op de kaart te krijgen als gastheer van grote, feestelijke evenementen. De afgelopen jaren hebben we de grote groei stapsgewijs en beheerst weten door te voeren door het aanbod van entertainment flink te verhogen en het aantal vierkante meters aanzienlijk uit te breiden. Nu is het tijd om deze verbeteringen te gieten in een mooi promotioneel plaatje naar de buitenwereld toe.”

dinsdag 15 februari 2011 0:00


TOT
VOLGEND
JAAR!

#KUUKSE11
LAATSTE
TWIETS
 
Samensmelting ❤️! #trots #doorzetters #kuukse11 https://t.co/4OsvGeEFyD
Een nieuwe mijlpaal, ons eigen drankje: Zatte Zoef! #kuukse11 #carnaval #shotje https://t.co/8s3UQVbuO2
RT @alei55: Joris Verkerk wint proloog Elfkroegetocht. Volgers komen nu binnen @cuijksweekblad @elfkroegetocht https://t.co/DuLNhnnaMQ
Durf jij deze ultieme proef aan? Kom dan naar de 34ste Kuukse elfkroegetocht! 🍍🌴🥥🎉 Bekijk nu de video-trailer door… https://t.co/6MS7kwfekv
Benut je talent en schrijf je in voor de wedstrijd van de Kuukse elfkroegetocht! #kuukse11 #rolschaatsen #diehards https://t.co/KgdGXwGItE
MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR